Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje rzeczy zakupionych w sklepie internetowym pacznato.pl

& 1
Zwrot zakupionych produktów (odstąpienie od umowy)

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości, a opisy szczegółowe i w pełni zgodne z rzeczywistością. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz nam odesłać zakupiony produkt to masz na to aż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oczywiście nie musisz podawać przyczyny.

Prosimy, poinformuj nas wcześniej o swojej decyzji:

  • pisząc na adres e-mail: sklep@pacznato.pl
  • dzwoniąc pod numer +48 737 337 930

Wraz z przesyłką nie zapomnij podać numeru konta bankowego na które będziemy mogli dokonać zwrotu wpłaconych środków. Zwykle zajmuje nam to do 7 dni roboczych.

Zwrot zakupionych produktów nie dotyczy produktów, które zostały specjalnie spersonalizowane na życzenie klienta (własny grawer, własny kształt do wycięcia itp.)

W związku z tym prosimy o przemyślane zakupy!

& 2
Reklamacja z tytułu rękojmi

Wszystkie nasze produkty objęte są dwuletnim okresem rękojmi. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny albo faktura VAT) albo inny dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży (np. numer zamówienia). Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu wraz z krótką informacją dotyczącą zgłaszanej wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas reklamowanego towaru.

& 3
Uszkodzenie przesyłki podczas transportu

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy sporządzić protokół szkody w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu InPost uszkodzenie można zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Szkodę można również zgłosić w terminie 7 dni od momentu jej odebrania kontaktując się bezpośrednio z odpowiednią firmą transportową.

Opis zaistniałej sytuacji prosimy przesłać na nasz adres mailowy wraz z ewentualną dokumentacją (protokół szkody, zdjęcia). Jeśli zakupione produkty będą w stanie nie nadającym się do użytku, niezwłocznie wyślemy nowe a całą procedurę dochodzenia roszczeń od firmy przewozowej przeprowadzimy we własnym zakresie.

& 4
Zagubienie przesyłki podczas transportu

Większość przesyłek posiada numer nadania umożliwiający śledzenie który wysyłamy mailowo w momencie realizacji zamówienia. Jeśli przesyłka jest zbyt długo w drodze prosimy o skontaktowanie się z firmą przewozową – w większości wypadków sprawę opóźnienia udaje się wyjaśnić i paczka szybko trafia do adresata.

W przypadku gdy przesyłka nie zostaje doręczona w przeciągu 7-14 dni od nadania (w zależności od wybranej formy transportu) proponujemy klientowi ponowną wysyłkę zamówienia (oczywiście bez żadnych dodatkowych kosztów), a procedurę reklamacyjną wobec firmy przewozowej prowadzimy dalej we własnym zakresie.

& 5
Adres do reklamacji i zwrotów

Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:

pacznat.pl
ul. Agrestowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice

Szybka dostawa

It elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Najlepsza jakość

It elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Najniższe ceny

It elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Bezpieczne płatności

It elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Shopping Cart